brunett!

hej.
åkte till skolan runt 9 gick rakavägen till aulan och satt mig så kollade alla 9or på nån as trökig film.
efter filmen så satt dom in oss i grupper så vi fick diskutera filmen.
sen slutade vi och då åkte jag till stan m jenni, anders, emma & mathilda.
jag köpte brun hårfärg och jenni köpte mjukisbyxor.
när ja kom hem så färgade ja håret, de blev rött, lila & orange? -.-
aja skit samma.
sen efter ja hade färgat håret så åkte ja hem till frida, vi har bar asuttit och snackat en massa skit. mysigt!
snart kommer älsklingen hit och ja har en överaskning åt han, haha de är att vi ska laga tcos tills pappa kommit hem.
han kommer nog säga att ja får gö de själv, men men.
men nu ska jag byta om.
KISS


tkr ni jag ska färga håret brunt en gång till eller lägga i blonda slingor ( hade så först )?

Kommentarer
Postat av: Anonym

färga håret brunt igen!!:) passar nu till hösten med varm mysig brun färg!

2009-08-28 @ 16:27:33
Postat av: anders

älskar dig mest mitt hjärta du är mitt allt<3<3<3



jag tycker du är gullig i brunt hår:)<3

2009-08-28 @ 21:24:47
Postat av: emma

skit fint är de ju :D

2009-08-29 @ 15:19:17
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0