M

hej.
idag när ja skulle cykla ner och möta älsklingen på stan så börja de spö regna, så jag vart hel blöt. -.-
vi hämta mina skor sen gick vi hem till mig och kika på tv, efter ett tag vart vi hungriga så vi gick till aga och köpte mat.
sen gick vi upp till mitt rum och typ myste under täcket, hihi!
aja nyss gick jag med han till bussen.
tror jag fick skavsår av mina nya skor. "/
ååh ja tänker hela tiden på att vi börjar skolan på torsdag & jag har inte gjort allt i matten än.
men men dom får fan o mig nöja sog med att jag gjort ett helt kappitel och diagnosen.
justja älsklingen & dom börjar juh imorgon.
lycka till, till alla som börjar första året på gymnasiet! =)
men ska nog ta och kika på en film nu.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0