i love my dady

hej.
igår så hade pappa grillfest här.
jag miranda och anders vi fick sitta inne och äta medans dom satt på altan.
dom drog på krogen runt 10 så då kikade jag och älskling på tv.
sen åkte vi och bada runt 12.
de va skit kallt i vattnet så vi gick bara i till midjan, sen satte vi oss på standen och mös.
vi kom hem kl2, o då va vi skit frusna så vi la oss undertäcket och kika på film & somna.
vi vaknade runt kl12 och låg i sängen tills kl2, sen åt vi frukost och fixade oss.
vi skjutsade hem älsklingen runt 5 o sen åkte jag och pappa till gävle för att kolla på tråkboll (fotboll).
tror de va gefle if - bk häcken, det vart iallafall 1-1.
nu ska jag gå ner och hämta glass.
KISS



Kommentarer
Postat av: anders

de va en mysig heling med dig älskling<3

älskar dig mest mitt hjärta <3

2009-07-05 @ 22:08:28
URL: http://anderslarsonpandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0