livet går upp & ner hela tiden..


blå vit randig tröja: gina
svarta shorts: hm
bikini: hm (rea)
läppglans&naglack: hm
örhängen: hm
trosor: hm (rea)

hej.
igår så åkte jag till mamma runt 11.
vi käka frukost och sne åkte vi ner på stan och shoppade.
sen käkade vi kebab pizza på american pizza palce, efter vi hade käkat gick vi och shoppa lite till.
på kvällen kl halv 7 så gick vi på bio ( änglar & dimoner ), jag tyckte att den va lite seg i början men sen vart den spännande.
när vi kom hem så sjöng vi norsk kareoke ( stavning? ), haha så jväla roligt.
aja åkte hem från mamma runt 4.
nu sitter jag hos anders och har nyss käkat tacopaj och blåbärspaj.
aja ska umgås m älsklingen nu.
KISS

Kommentarer
Postat av: frida

första tröjan , hihihihi vi e busigAAA :D vi gillar lika kläääääder (Y)(Y)(Y)

2009-07-03 @ 23:22:47
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Mamma..!

Så roligt var att du kom på besök..hihi Jag saknar dig massor..! <333333

2009-07-04 @ 06:10:35
Postat av: felicia

desamma=),

2009-07-04 @ 22:09:16
URL: http://fellapella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0