sommarkväll m brudarna!

god kväll gott folk.
kom typ nyss hem.
har varit på sommarkväll i kväll m brudarna.
vart lite besviken eftersom Markoolio som skulle sjunga ikväll var sjuk.
men Martin stenmark fick ta hans plats & de gick juh bra.
jag sjöng och dansade me i låtarna, de va bara jag och karin som var riktigt på G ikväll. ( som vanligt,hahah )
jag träffade min kära syster och sofie också.
vi åkte hem m 23.30 bussen, asså bussen var helt fullptoppad av folk.
jag stog hela vägen hem till sandviken.
när vi kom till resecentrum så cyklade jag och jennifer till hennes pappa och lämna skor och sen hem till var och sig.
kvällen var iallafall nice, ibörjan va allt segt som vanligt men sen vart allt på sin plats.
nu ska jag kika på sex and the city filmen som vanligt när ja ska sova.
asså den filmen är så sjukt bra, jag grinar nästan varje gång när mr Big försöt hela brölloppet.
mitt bröllop kommer bli ett rosa helt ferfekt.
aja ska sluta babbla om en massa saker nu kommer bilderna.
KISS


haha justja när ja & jenni cyklade hem från hennes pappa körde nästan hon på en groda.
kolla så sötful den är. hihi

<3god natt


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHA kmr du ihåg på sista april när lasse körde på massa paddor :p hahhaha

2009-07-16 @ 20:21:28
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: mathilda eriksen

GAHAHHAHAHAH VILKA ÄCKLIGA BILDER PÅ MEJ älskardig<3

2009-07-28 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0