i say godbye baby!

hej.
vaknade kl8 så gick ja upp o satte på mig kläder, frida & hennes pappa hämtade mig kvart i 9 så åkte vi till skolan.
när ja kom till skolan så sträda vi ur skåpen & lämna tbx nycklarna.

sen kika vi på film, vi fick sluta runt 11.

när ja kom hem så gick ja o syrran till aga o käka kebab.

+ att jag och miranda bråkar hoela tiden, men hon tror att hon bestämmer över mig.

också tar hon alltid internetsladden och ja får den aldrig.

o nyss blev hon sur för att hon inte fick bygga en laburint till sina marvsin utav mina skolböcker o skokartonger?

imorgon ska vi vara på järnvallen hela dagen och spela trågig brännboll, de suger.
men nu ska ja kika på film.
KISS


bilden är sen igår.

jag har skit ont i magen och mår illa -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0