lite sommarkänsla passar bra nu!

hej.
vaknade nyss gick ut och ringde till anders på engång.
efter ett tag märkte jag att de va sol ute och då sprang jag upp och väkte syrran men hon pratade bara i sömnen.
aja idag ska jag träffa älsklingen & sen på kvällen ska jag sola & träna m pappsen.
men nu ska jag äta lite frulle.
KISS

ååh jag är så glad att de är fint v'der ute.
min mensvärk försvinner inte för de, shit jag mår skit illa och har jätte ont i  magen.
någon som har nå tipps vad man kan göra för att värken ska försvinna?
inte nå alvedon eller nå sånt skit de funkar inte på mig.
-.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värme kudde..<3

2009-06-16 @ 15:30:43
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag knarkar jämt alvedon xd



sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

2009-06-16 @ 21:00:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: frida

sv: hehe justia! :)

2009-06-17 @ 11:06:16
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0