sover hos älsklingen inatt!

hej.
igår kväll så va ja hos anna och grilla m brudarna.
pappa & älskling hämtade mig runt  typ 9 eller 10.
när vi kom hem så cyklade ja & älsklingen till hemmakväll och hyrde film o köpte chips & godis.
vi somnade tpy runt 2 ungefär och vaknade 1 idag.
idag har vi inte gjort så mycke, förutom att diska och ätit frukost.
nu sitter jag hos anders och har nyss ätit lasange, ikväll kankse vi ska ut och åka bil. hihi
men nu ska ja gå & ge min lilla baby en puss.
KISS


dagens outfit.
svarta tights
svart linne m typ tun tunika sak över
och mina högklavkade gladiatorskor.
min kamera glömde ja såklart hemma hos anna, så de får duga m webbkamerabilder.

Kommentarer
Postat av: miranda

du är min ängel sis.. <33

2009-06-15 @ 20:46:20
URL: http://oljepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0