sover hos älsklingen inatt!

hej.
sitter hos älsklingen nu och frysier ihjäl, har min nya stickade tröjja som jag fick utav min farbor & faster. ( den är ifrån island)
jag och älsklingen vaknade runt 12 idag, då gick vi ner o käkade macka o sen upp o duschade, sen ner o hjälpa pappa me maten.
vi åt runt halv 3 typ.
anders mamma hämtade oss typ halv 4.
så har vi ätit typ nyss och nu håller älsklingen på och städar lite, snert blire film.

igår var min kusin hemma hos oss och hälsade på.
de va skir mysigt vi käkade så kom mina två farbröder och älsklingen.
jag träffar inte min kusin så ofta så därför är det extra roligt.
+ att jag fick presenter o så,
sen på kvälleb kom mirandas kompisar så vi drog ner till donken o käka glass.

nu ska jag fråga älsklingen om han vill kika film m mig.
KISS


osminkad
oplattat hår
& myser m min gosiga stikiga tröja.

Kommentarer
Postat av: frida

sötnos !

jag saknar dig .. <33

2009-06-08 @ 18:51:00
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0