Utkast: hej. vaknade ...

hej.
vaknade kl1 idag av att pappa kom in och väkte mig och älsklingen.
vi låg kvar i sängen och kikade lite på tv, sen gick vi ner o dryga lite m pappa efter ett tag åkte älsklingen hem.
då åkte vi och handlade en sodastream och lite annat.
sen käkade vi mat, efter amten åkte jag och pappa o träna & solade.
de va skit skönt att träna, jag är helt slut i hela kroppen nu men de är skit skönt.
imorgon ska väl bli finare väder?
asså man blir helt jävla sick av de här vädret, orkar fan inte göra någonting. USCHA!
aja nu ska jag duscha och fixa lite i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: anders

de har vart en mysig heling med dig älskling.

vi hade så rolingt på slutet när jag skulle åka hem i dag så jag vella vara kvar. men de kunna jag inte så man fick gå utt till mamam med en tår i ögat för man hade åkt i från dig. älskar dig mest mitt hjärta<3

2009-06-14 @ 21:59:10
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Svar: Tack detsamma! :)

2009-06-15 @ 00:02:47
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: josefin

Hej, vad ska du hitta på för skojj imorgon då?:)

2009-06-15 @ 00:54:24
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst e de skönt att ha träningsvärk? Jag har oxå börjat träna igen.. Va du e snygg på alla dina bilder.. Mamma älskar dig! <3

2009-06-15 @ 10:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0