brunett

hej.
skolan idag gick väl så där, pappa hämtade mig och jenni typ vid tre.
så åkte vi hem till mig och satt vid datorn och käkade pannkisar.
sen vid 6 skjutsa pappa ner mig på dans så dansade ja disco och sen skulle jag sitta själv en timme o vänta på att raggan skulle börja för att mathilda dissa dansen och mig o va me nåra kompisar ist för att dansa.
åkte m pappa till ica o käka glass och en korv sen åkte vi till dansen.
kom typ hem för en timme sen och nu har ja nyss tittat på andra avenyn och nu sitter jag och snackar med älskling i telefon.
justja är brunett nu. och alla idioter som säger att de är grått dra åt hellvette.
hela håret är lila och brunt, DE VART HELT FEL DE SKULLE BLI LJUS BTUNT.
ska färga om de så chilla.
PUSS OCH KNULLL



Kommentarer
Postat av: Mamma..!

2009-03-31 @ 23:11:40
Postat av: fridarooth

<3gumman

2009-04-01 @ 06:56:53
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: emma ramic

det var as fräsigt jag ska slinga blått så ser vi rå coola ut :D <333333333

2009-04-01 @ 20:48:14
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0