M

tjooo.
dansen idag gick dåligt, dansade ignenting satt bara och kolla på för ja har skit ont i magen.
bättre de än att inte alls va där.

nu har jag precis kolla på efterlyst med pappsen, de är lite små mysigt att umgås me pappa nu när han inte har nån gnällig tjej som hatar mig.
dagen har varit piss. har inte alls mått bra, bara tänkt på saker som gör mig ledsen och som får mig att gråta inombords. inte så jätte bra de eller nu när jag har mått bra så länge. men men de går väl över.
ska snart hoppa in i duschen och vänta på att älski ska ringa.
PUSS

justja gå in på in på min bilddagbok: MEEELINDA och skriv vilken tatuering ni tycker jag ska göra. :D


Kommentarer
Postat av: fridarooth

baby , finns här jämt! <3

2009-03-12 @ 15:52:27
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: emmagrönberg

handleden:)

2009-03-12 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0