dricker te

hej.
idag har ja inte gjort så mycket en att legat på studsmattan och spelat kort på datan.
men nyss så var jag pappa & miranda o handlade.
vi handlade typ rosa ljus, rosa vita pappers talrikar & rosa servetter till min tjejmiddag som jag ska ha om två veckor.
nu sitter jag här och dricker te med min syster.
jag saknar min baby as mycket, vill att han ska komma hit och mysa me mig.
imorgon är det skola, har om prov i kemi. jag kan fan ingenting, har varit sjuk så mycke och man kan ingenting om man inte varit me på lektionerna. de suger.
& på tisdag har jag fysik prov, de kommer nog gå ganska bra för där har ja varit mä ganska mycke.
men nu ska  tjata på älsk att han ska komma hit.
KISS


Kommentarer
Postat av: frida

sv: haha klart det är! :)

älskar dig också bästav. <333333

2009-05-17 @ 18:22:15
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0