fyller år!

för de är ingen vanlig dag för de är min födelsedag, hurra hurra hurra...

hej.
vaknade av att pappa viskade grattis så jag gick ner och fixade tråtan.
miranda sa igår att hon o anders skulle komma me frulle på sängen men båda låg o sov.haha
sen efter att ja fixat tårtan så gick ja och älsklingen o duscha sen fixade vi oss.
kl12 kom mamma. mina farbrodar kom vid 12.30.
sen vare dax för tråta och fika på altan.
fick juh såklart presenter.

fick ett hjärt silver halsband & ett ljus som är format som en ros av älskling.

ett vitt linne som de står någon text på av anders föräldrar.

vit tommy hilfiger nesesär av anders syster och hennes kille.

rosa pumps & ska gö tatuering av mamma.

pengar av mina farbrodar.
tack allihopa! =)
ska få present sen av min andra farbror och faster o sen av mina kusiner.

dagen blev iallafall lyckad.



orkar inte lägga upp alla bilder för de är så sjukt många.
men kolla va älsklingen va fin, rosa skjorta och allt!
älskar er alla som har gjorde min födelsedag as kalas bra!;)

frida kanske kommer hit och sover med mig inatt :)


Kommentarer
Postat av: panda

hihi älskar dig mest mitt hjärta <<3<3<3

2009-05-24 @ 19:03:44
Postat av: Minna

Det var hur trevligt som helst på ditt kalas..! ( men vilken miffo bild på mig..hihi) <3<3<3

2009-05-25 @ 08:04:07
URL: http://oljepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0