grattis pappa

hej.
igår så va ja juh i gävle på dans sak kom hem 11, va skit trött.
när ja kom hem så åt ja macka o snacka m älskling och sen duscha, sen gick ja och la mig.
vakna kl7 så gick ja upp o typ segade för att komma försent till skolan. men jag kom i tid FAN . haha
efter skolan skulle jag egentilgen åka till gävle och dansa igen men ja va så jävla trött så ja gick hem till mig m älsklingen.
när vi kom hem så dryga miranda ett tag m oss sen låg vi på soffan och slöa.
sen när han åkte hem så åkte vi och solade. vi solade 44 min. brännt mig en hel del kan ja säga.
nu ska vi bada och mysa.
imorgon har har jag en lektion och börjar 13.30 , as härligt.
KISS

justja idag fyller pappa år. grattis <3


pappa säger att vi har lika röster. vi är juh systrar så de är inte så konstig.
i love u sister

Kommentarer
Postat av: Åza

Tack så mycket för ditt svar! det lär bli den lila ;D

2009-05-07 @ 21:48:57
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: miranda

älskar dig du betyder mest

2009-05-07 @ 23:03:20
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: Minna

Å jag älskar er båda..<33

2009-05-08 @ 08:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0