shopping tar bort alla problem! i promise

hej.
vaknade kl 10 över 7, gick upp och försökte hitta något att ha på mig tänkte ha mitt nyra rosa linne som de strå " SAY YES" men jag såg fet ut i den så ja tog svart linne o mirandas stora tröja.
sen åkte jag till skolan och gjorde prov o va och kolla på gymnasium. provet gick bra tror ja typ.
kom hem 3 hade as ont i huve och mådde skit illa så la mig på soffan o kolla på en massa program och somna o vaknade runt 5 då hade jag fortfarande ont i huve så jag gick ut o la mig på stutttsmattan för att få frisk luft. men inget hjälpte så gick upp till mitt rum och satte mig vid datorn och börja grina för att de aldrig gick över. haha
seb kom pappa så tog ja en jävla alvedon som började värka efet en halv timme!!
nu ar allt bra förutom mag smärtorna, som jag troligtvis kommer ha ett bra tag nu.
miranda har åkt till mamma så jag kan ha min älskade dator hela natten lång.
imorgon efter skolan åker jag och älskling till valbo, ska köpa bruna gladiatorskor och nån tröja.
sen åker vi och hyr nya wallander och sen hem till han och myser natten lång, haha
nu ska jag äta lite dammsugare så jag blir fet tills sommaren. HAHA
KISS


Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig bästis ! <3

2009-05-19 @ 21:47:49
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0