shopping

hej.
pappa väkte mig kl 9, gick och duschade och fixade mig sen åkte vi och hämtade anders och sen vidare till valbo.
först gick vi till IKEA och köpte skålar, talrikar, glas, grutlappar mm.
sen gick vi in i köpis för jag skulle köpa en klänning tills jag fyller år.
hittade en kläning, overzise t-shirt, linne, armband och örhängen.
sen åkte vi till gävle för mirada skulle träffa mamma.
sen hem och satte up studsmattan coh åt tacos.
nu så har vi vart o hyrt film o köpt godis.
om ett tag ska vi kika på sckräkisen och proppa i oss godis.
älsklingen ska sova här inatt, as mys.
här kommer bilder på de ja köpte idag.



Kommentarer
Postat av: pandan

ja de va jätte mysit. puss älskar dig mest av allt gumman <<33<3<33

2009-05-17 @ 14:32:06
Postat av: Micaela

Jag har köpt sån klänning till skolavslutningen :)

2009-05-18 @ 15:54:33
URL: http://micaelamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0