sol sol strålande sol..

hej.
förlåt för dålig uppdatering.
nu ska jag berätta om sissta april.
först åkte ja o pappa och köpte massa saker till grillningen sen kom vi hem och jag gjorde sallad medans pappa grillade.
sen kom anders, nickan, jenni & karin så då käkade vi sen kastade dom andra tjejjerna pil.
sen åkte nickan och jenni hem till nickan så vi vart själva jag anders och karin så vi kika lite på tv sen åkate ander shem till han för vi skulle åka till högbo och kolla på kase men så blev de icke.
miranda kom hit så duchade hon och låna kläder av mig oså.
sen drog vi till statoil och köpte cigg till henne och sen åkte hem.
när vi kom hem så träffa vi nå killar som följde med oss in sen kom jenni och nickan igen.

igår så vaknade vi runt 3 så gick och gjorde skit goda mackor me sallad och allt och satt os på en filt ute i solen och käka frulle. sen solade vi och sen gick vi och träffa nåra killar som miranda kände så kom nickan också sen köpte vi glass och typ satt och snacka på filten.
lite senare kom anders så då käkade vi pannkakor.
sen åkte nickan hem så badade jag o miranda.
sen bestämmde vi oss för att ha film kväll så jag miranda o anders drog till ica och hyrde film o köpte en massa gotta.
sen åkte vi hem så kom jenni och nickan.
filmen hette "låt den rätte komma in" den va lite läskig men inte så himmla bra.
sen åkte dom hem så då kolla vi lite på tv och sen gick vi o la oss.

nu ska vi ut och sola.
hare bäst flodhäst.
KISS


bild 1 ( sista )
dom andra ( igår )

Kommentarer
Postat av: frida

va söta ni är :)



saknar dig . <3

2009-05-02 @ 16:36:44
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Minna

Mysiga sommar bilder.. :D <3

2009-05-02 @ 22:42:10
Postat av: ahlander

gud vilka somriga bilder! =)

2009-05-03 @ 15:34:56
URL: http://aahlander.blogg.se/
Postat av: Hilal

härliga bilder :D

2009-05-03 @ 15:47:17
URL: http://hilals.blogg.se/
Postat av: sofia

härlig header!

2009-05-03 @ 15:47:31
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0