1 år m världens bästa pojkvän!

hej.
har varit i skolan idag, det var skit roligt eftersom jag inte vart där på länge men lite trök att vi har prov imorgon.
jag gick m jenni hem, när ja kom hem så kom älsklingen hit eftersom att vi har varit tsm i 1 år idag! :D

jag fick gå upp på mitt rum för att han skulle laga mat åt mig och jag fick inte veta vad för mat.
efter ett tag kommet han upp m ett fat som det ligger 4 choklad hjärtan på och ett paket + ett champanje glas m champis.
sen när maten var klar fick jag gå ner, det var mörkt och jätte många ljus tända också hade han gjort lax, potatis klyftor och sås. det var jätte fint upplagt och det var super gott. TACK ÄLSKLING FÖR EN SUPER MYSIG DAG!

justja jag tog bort mitt plåster idag från stygnen och satte på nytt, det såg bra ut men läskigt.



tänk att det nu har gått 1 årsen vi stog här på mitt rum och prata, vi bestämde oss då för att det skulle bli vi.
allt känns så himmla underbart när man är med dig, du gör så att alla tankar försvinner.
jag älskar dig så mycket att det inte går o beskriva med ord.<3


Kommentarer
Postat av: anders

tack älskling för en jätte mysig kväll med dig du är hellt underbar<3

jag kommer en i dag håg den första pussen jag gav dig de är hellt underbart<3 det kommer vara du o jag livet ut nu :)<3<3<3

jag älskar dig mest mitt hjärta du är allt för mig du är hellt underbar <3<3<3

2009-11-09 @ 21:32:17
Postat av: frida

va sött! :)

grattis! :D<3

2009-11-10 @ 20:27:02
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: emma

GUD VA SÖTA NI ÄR

2009-11-12 @ 22:51:57
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0