godnatt

hej.
lussekatterna vart jätte goda. :D
vart just klar m min uppsats om solen, det trökiga va att jag inte kunde besvara sista frågan eftersom jag har letat över allt och hittar inget vettigt svar. men har iallafall skickat iväg det till magnus nu.
också skickade jag iväg en engelska uppgift till camilla nu. :)
har också stått och studerat mitt ärr som jag har på magen efter operationen, det ser riktigt fint ut. men de börjar göra lite ont, tror att min kännsel börja komma tbx. :P
men ska hoppa ner i sängen och kolla på jordan rättsläkare nu.
KISS

    
 
är skit blek och tjock haha. men orkar inte sola för då måste jag ha tejp på magen!

Kommentarer
Postat av: Mamma..!

Va fint ditt ärr e..<3

2009-12-01 @ 11:31:34
Postat av: anders

gotttttttt:)

2009-12-01 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0