Grattis älskling!

hej.
i fredags så sov anders här. vi lagade mat, kollade på idol och hyrde den nya wallander som vi sen kollade på.
i lördags så gick vi på min dansuppvisning (fast jag var inte m, eftersom jag har opererat mig), alla som var med var super duktiga. efter uppvisningen så tog vi bussen till anders, när vi kom dit så åkte vi m hans syster och hennes kille till ica och köpte godis och sen hem till han igen och käkade pizza, efter de kollade vi på robinsson och sen sov vi.
idag så har det typ kommit massa folk hem till anders för han har fyllt år, v har fikat och ätit mat.
nu så sitter jag iallafall här på mitt rum och ska strax börja plugga biologi.

KISS



GRATTIS PÅ 17 ÅRS DAGEN ÄLSKLING! <3


Kommentarer
Postat av: anders

tack älskling :) älskar dig mest mitt hjärta :)<3<3<3<3

tack för pressenten :)

2009-11-29 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0