.)

hej.
har typ ingen tid att skriva här i bloggen.
vi har typ en SO uppsats som ska vara inne på fredag som jag inte är klar med, och sen har vi prov i biologi någon dag ( har ingen koll ), och en massa annat. haha.
i förr går så SNÖA de här i sandviken, fatta va mysigt de va. men allt försvann juh efter ett tag.
haha igår när jag cyklade till skolan så halka jag m cykeln rakt framför en bil och vet ni va han gör jo han börjar gasa och åka emot mig. HAHAH jag är så jävla klantig.
men nu har jag skit ont i ryggen så pappa tyckte jag skulle vara hemma idag.
men har typ inget att skriva.
KISS


gårdagens outfit!


kolla snön :D

Kommentarer
Postat av: Minna

Vinter.. :D

2009-10-21 @ 08:15:16
Postat av: Miranda The one ;)

stackars dig gumman :((L)

2009-10-22 @ 00:52:17
URL: http://oljepalm.blogg.se/
Postat av: frida

oj :o

jag saknar dig! <3

2009-10-22 @ 15:23:21
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0