R.I.P

hej.
idag kl08.00 så avlivade vi min katt.
det var skit hemskt.
först när vi kom dit så betalade vi och sen fick vi sätte oss och väntade.
sen kom vi in i ett rum och dom frågade om han skulle ha lugnande och vi sa att det inte spelade någon roll.
så då besyämmde vetrinärena att vi skulle prova utan först och om han blev orolig så skulle han få de.
så dom började raka av lite hår på hans ben och sen in m sprutan men han röck undan också prova dom igen men han röck undan. sen hämta dom lugnande och dom sa att de skulle ta ungefär 10 min innan han blev yr.
så dom kom in efter 10 min och då va han helt borta så dom börja spruta in sprutan som gör att hjärtat stannar.
efter att hom sprutat in hela sprutan så stirra han bara och hon lyssnade på hjärtat och sen sa hon " nu har hjärtat stannat". och vi klappade katten och sen gick ja ut för ja börja grina och pappa kom efter så åkte vi hem.
det kändes skit hemskt att bara se han ligga där helt livlös, han som alltid bruka röra sig och busa.
jag saknar han redan. han brukar alltid möta oss utanför dörren när vi kommer hem, men inte nu nå mer.. :(

man tror inte att ett djur kan betyda så himla mycket.
men jag märker efteråt hur tomt de blir och hur mkt jag saknar min gosiga katt!



här hade han nyss fått lugnande, och gick runt och kikade överallt.

usch de ser hemkt ut när han har blod på benet.

här stog han bara och stirra hela tiden.

det här var den sista bilden jag knäppte på han innan han somnade in.
han låg under pappas stol och jama för att han mådde illa.

Kommentarer
Postat av: frida

stackars er <3

2009-10-05 @ 19:52:54
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: emmaramic

fyfan va hemskt

rip svarnos

<3



btw du är söt ja va ful

2009-10-05 @ 22:19:19
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han var en mysig katt..! <3

2009-10-06 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0