PLUGGAR SO!

hej.
har vart i skolan idag och de var väl bra.
när ja kom hem så åkte ja o pappa och handlade.
nu så har ja pluggat SO 1 timme & 30 min, har tagit en paous nu! hihi
ja tycker faktikst att det är intresant m krig osv.
imorgon har vi juh prov och jag hoppas att de kommer gå bra, eftersom jag har pluggat varje dag den här veckan!:D
förra termin så satt jag dagen innan och pluggade till prov men de märks nu att jag tar skolan på allvar, trots att jag vart sjuk.
men pappa säger att huvudsaken är att man gör sitt bästa och försöker.
ikväll så ska ja inte gö så mycket annant än plugga.
nu ska jag kika runt på en massa bloggar.
KISS


haha va snygg man ser ut då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0