bihåleinfalmmation och kharma går inte ihop!

hej.
drog hem till hanna igår runt 8, där va alla tjejer dom fixade sig och drack.
vi tog 9 bussen in till stan också gick vi till kharma.
jag vart sjukt svettig och höll på att svimma, tror inte att kharma är rätta stället för en som har bihåleinflammation och feber haha.
pappa hämtade mig och anders efter en timme, men det var trevligt den lilla stunden iallafall.
och jag hann iallafall se älsklings CIMON som var mitt mål, han tog på min axel när jag skulle gå ner från en sak så nu ska jag aldrig mer tvätta min kavaj!
när vi kom hem så gick vi ovh la oss ganska så på engång.
nu ska jag duscha och sen börja fixa mig inför en lång men rolig dag.
jag och frida ska på min systers 20 års fest idag!
så hoppas min syster får en rolig dag med mycket skratt.
KISS


gårdagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0