min dag!

hej.
vaknade idag utav att det snöade och var helt vitt ute, tänkte vafan äre här.
skolan gick bra, jag gjorde matte c nationella. känndes sådär.
när jag kom hem så smsade karin mig och fråga om hon fick komma till mig ett tag och självklart fick hon det.
så hon kom, vi kollade på tv och spelade spel på tvn haha. sen lånade hon två klänningar av mig.
anders kom också hit, karin åkte ett litet tag efter att anders hade kommit. vi gick upp och la oss och båda somnade. vi vaknade av att min farbror kom hit och sa att vi skulle äta pizza med han.
nu sitter jag och kollar på tv och ska snart sova för jag är skit trött.
KISS


Kommentarer
Postat av: karin

ja eller hur :) vi får försöka lösa der på något sätt!! Får nästan panik ju.

2010-04-22 @ 22:21:14
URL: http://karinreenstroom.blogg.se/
Postat av: karin

tack gumman!<3

2010-04-22 @ 22:21:32
URL: http://karinreenstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0