valbo idag.

hej.
igår så kom anders hit, vi grillade fläskfilé med pappa. sen skjutsade han oss och hyrde film, det blev filmen så olika.
jag somnade när vi kollade på den så jag kollade nyss klart på den.
idag så tog vi 12.30 bussen in till valbo.
hittade ett par skolavslutningsskor som pappa och jag ska in och köpa någon dag.
köpte iallafall en vit stor skjorta och ett halsband.
har nyss varit och handlat godis och lite saker tills imorgon då jag har uppvisning, kännder mig faktiskt lite nerös haha.
ikväll ska vi äta grillad kyckling och potatiskroketter, mums!
nu ska jag ringa anders och fråga om han vill komma hit.
justja igår kom min avslutnings klänning, den är söt..
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0