valborg.

hej.
kom nyss hem, har varit först hos mormor och grillat m mormor, morfar, mamma, ronny (mammas kille), miranda och christoffer (mirandas kille). vi åt jätte god mat.
sen har jag, mamma och ronny varit i högbo och smällt raketer och kollat på maj kasen. också kollade vi på alla fina fyvärkerier som dom smällde där.
nu är jag hemma helt frysen, har slängt av mig kläderna och lagt mig under täcket.
snart kommer anders hit, han ska sova m mig..
men nu ska jag hämta ngt att dricka.
KISS


kvällens outfit.

kvällens outfit.

tamtam.

mormor och miranda.

jag och mamma i högbo.

mamma och ronny.

jag och ronny.

haha, jag.


haha jag och mamma var helt tokiga i raketerna hela tiden när det kom nya stog vi " ååh åååh åååååh ååååååhh" ...


Kommentarer
Postat av: Mamma,,!

Fyverkerierna var verkligen åhhhhh..! <3

2010-05-02 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0