sommaryran!

hej.
sov hos miranda i onsdags, vi var först på stan med mamma och jag fick ett linne och en tunika/blus.
sen handlade vi mat och åkte hem till miranda, vi åt en chiladas med köttfärs som vart jätte gott och sen kollade vi på film och käkade morotsstavar och gurkstavar. sen spelade vi spel och gick o la oss, vi hade iallafall jätte mysigt.
på torsdagen gick vi på sommaryran med heidi, vi åkte virvelvinden och höll på att dö. hahah
vi var också och åt hos mamma sen åkte vi hem till mig och sov och kollade på film.
igår så var jag, miranda, anders, christoffer och heidi på sommaryran fast först var vi hos heidi och sen gick vi dit och åkte karusell och käkade langos.
vi fick skjuts hem av christoffer typ 2 halv 3.
ikväll ska pappa bort på kräftskiva så jag blir själv hemma, fast han har laddat upp med chips och godis och mat till mig, vi får se om anders kommer  hit.
nu ska jag ta och färga mitt hår.
KISS



min fin fina syster.

jag som inte ville vara med på kort.

anders som sitter och pratar med viktor.

nu ska jag sätta i färg i mitt äckliga hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0