Lördag.

Hej.
Olle åkte ut ur idol igår, helt jävla sjukt ju han som var så jävla bra!
Anders kom och väckte mig kl 3 inatt, jag var ganska trött och mådde illa. Han somnade på en gång medans jag inte kunde somna för att jag mådde illa men somnade tillslut. Drömde att jag spydde, vaknade och spydde på riktigt över hela täcket. Anders vaknade inte ens fast jag försökte väcka han, jag gick iallafall upp och la täcket i bandkaret sen gick jag och la mig.
Vaknade 10 idag låg i sängen till typ 12 sen plattade jag håret och packade ner kläder,skor och smycken som jag ska ha idag när vi ska bl stylade av stylister också ska dom knäppa kort osv.
Jag åker med halv 3 bussen in till Gävle och möter upp mamma och Miranda, vi ska vara på Skandic hotell kl15.15.
Pappa kom nyss hem med nya skor, det är lika bruna kängor som jag fick förra helgen men dom gick ju sönder dom också.
KISS


Osminkad med en finne på hakan som jag försöker dölja med handen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0