Måndag.

Hej.
Idag är det bara 4 dagar kvar till julafton, jag längtar!
kl 6 så kommer pappas kompis och hans tjej hit för att ge mig julklapp och för att fika.
Har varit hemma från skolan idag för att jag inte har blivit nå piggare, har blött lite näsblod idag också.
Imorgon ska jag hem till mormor för att fria lite jul med mamma, Miranda, Christoffer, mormor och morfar, det ska bli mysigt.
På onsdag ska jag och Anders laga mat och byta julisar med varandra.
Ska gå upp och fixa lite fika nu.
KISS

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

HITTAT KAMERAN:D i min dermanordpåse :D haha.

jag va åxo hemm aidag, mår illa :( men ska nog gå imon!

2010-12-20 @ 19:22:51
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0