Söndag.

Hej.
Kom hem från Valbo för ungefär en timme sen. Har jul handlat med pappa, nu har vi köpt alla julklappar!
Pappa köpte även en stor vit matta till mitt rum och en vit hylla och rosa ljus.
I fredags så åkte jag och älsklingen till Sandra och Andreas (sandras bror var också där), vi kollade på idol och käkade pizza. Vi hade jätte trevligt! På natten skjutsade vi hem lite folk och åkte till Hagaström sen åkte vi till Anders och sov. På lördag så åkte vi hem till Miranda och Christoffer, vi fick pizza när vi kom dit sen så satt vi och snackade.
På kvällen så skjutsade vi en massa folk sen så kollade vi på tv och sov. Idag så har jag varit i valbo med pappa en åkte vi till julmarknaden i Högbo, men vi var bara där i 15 min för det var så jävla kallt.
Ikväll ska jag kolla på film med pappa också tror jag att jag ska bara lussekatter, det är ju lucia imorgon.
Vi ska ha lucia tåg på skolan så har köpt ett lucia linne idag men lära köpa ett från barnavdelningen för dom hade inte på någon affär, tror att den är lite kort osv men det sket man väl i.
KISS


Bild sen i Fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0