Tisdag.

Hej.
Har varit hos hälsocentralen idag, dom kände och kollade på min mage också frågade dom en massa frågor. Om jag inte blir bra så ska dom ta en massa prover och se om jag inte tål någonting osv.
Åkte hem till mormor sen och där fick vi först glögg sen jultallrik, fika och efterätt. Det var jätte mysigt och gott!
Tomten kom också med paket, jag fick en mobil av mormor, mamma och Miranda sen så fick jag stickade vantar, mössa och tubhalsduk som mormor har stickat själv!
Har precis duschat och ska lägga mig i sängen och kolla på ung och bortskämd, känner mig helt slut efter som få timmarna jag fick sova inatt. Sov endast 4 timmar!!
Måste bara berätta att mina skor som jag beställde förra veckan har kommit nu.
KISS

Skorna är finare i verkligheten.

Min nya mobil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0