17 feberuari

hej.
har haft ont i huvudet hela dagen.
efter skolan så skulle jag möta anders för vi skulle fika på stan, men det slutade med att vi gick runt överallt och leta efter min hemma nyckel som var borta, så vi ringde min farbor som kunde komma efter typ 3 timmar så vi gick till jensas och käka sen gick vi runt och kolla lite på stan efter ett tag så köpte jag dansskor typ balettskor. sen gick vi till aldos och jag tog en chai latte som vanligt sen kom min farbor och vi fick skjuts hem och en nyckel.
när vi kom hem så typ mös vi och sen kom viktor hit och dryga m oss.
vi typ kollade på tv och snacka en massa.
nu har dom åkt och jag sitter och kollar på en as rolig film på 4an.
men ska kila.
KISS


love u <3

Kommentarer
Postat av: anders

i love you to ;)<3<3

2010-02-18 @ 19:01:03
Postat av: Miranda :)

Har du tappat bort nycklarna hit också? :( Viktor är en dryg apa x)

2010-02-19 @ 05:31:17
URL: http://oljepalm.blogg.se/
Postat av: melinda

nej, bara till pappa :P

2010-02-19 @ 07:51:00
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0