sjukhuset idag!

hej.
skolan idag var hel okej, gick juh bara till lunch eftersom jag skulle träffa dockton kl3 i gävle.
gick först hem och åt macka och lämnade mina skolböcker sen halv 2 gick jag till resecentrum och tog bussen kl2.
fick iallafall träffa kirurgen som opererade mig, han var lika rolig som sist. han sa typ att min blindtarm va rutten (mamma och jag as garva när han sa de efter operationen).
men han sa att han visste inte riktigt va de va men att det troligtvis ät något som hänger ihop med min blindtarmsoperation, och att dom skulle ringa om 3 månader och kolla hur de va och om de inte var bättre då så skulle dom göra en utredning på de. men blire sämre så skulle vi såklart återkomma.
efter sjukhusbesöket åkte vi och handlade massa saker.
har nyss lagat mat, bandspagetti m baconsås!
kl19.10 så har jag dans, skiiiit roligt.
men ska ringa älsklingen nu.
KISS


Kommentarer
Postat av: anders

söt du är älskling :)<33333333333

2010-02-02 @ 17:53:11
Postat av: melinda

nej!

2010-02-02 @ 18:00:12
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0