as kallt..

hej.
har inte gjort så mycket idag förutom att ätit pannkakor m anders och handlat.
kl21 ska jag kolla på sprängaren med pappa, mysigt!
det är så sjukt kallt ute, vi var ute nyss för vi skjutsade anders till bussen.
jag tycker det är lite läskigt när det är så kallt ute, för tänk om elen slutar fungera för det har juh hänt nåra redan. då får man juh inge värme och fryser ihjäl. uscha.
men ska gå och dricka en kopp varm oboy m grädde.
KISS


HAHA jag och anders igår när vi tönta oss m mina fula glasögon..

Kommentarer
Postat av: frida

sv: ja jag saknar också det, kan våra föräldrar åka bort snart igen eller????? saknar dig gumman <3

2010-01-06 @ 19:05:02
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0