melinda

hej.
frida sov hos mig inatt de var skit mys. vi somnade as tidigt.
skolan gick bra idag också.
efter skolan så hämtade pappa mig så åkte vi ner till stan och köpte present till agnes och signe, trorsor till mig, byxor till pappa och sen massa mat.
imorgon så ska jag upp kl8 för vi ska åka till hälsingland kl09.30, vi ska på agnes 4 års kalas.
sen åker vi hem på kvällen och då kanske jag ska på tidningskuppen.
snart så kommer anders hit och ska äta m mig och pappa.
nu ska jag gå och klä på mig.
KISS


nya trosor på rean (har bara såna när jag har mens)

tidning tills den 2 timmar långa bilresan imorgon..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Tack gumman! Din blev skit fin den med! Sån vill jag också ha, fast det ska stå "Carpe Diem". ;)



2010-01-15 @ 22:08:36
URL: http://rutigarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0