tatuerat mig..

hej.
skolan idag gick bra.
efter skolan så gick jag och fridá hem till mig och åt macka sen åkte vi till tatueraren och tatuerade oss.
frida hon var tuff som satan, hon tyckte inte de gjorde ont alle. (hon gjorde först). hon gjorde ett hjärta bakom örat, det vart skiiit fint.
efter henne så vare min tur jag tyckte de gjorde skit ont, men jag blev nöjd. jag skrev mitt namn på handleden.
sen va de rebeccas tur hon gjorde ett rött hjärta på handleden, den vart också skit fin.
efter de så gick vi hem till frida.
men nu ska jag ringa till anders.
KISS


innan vi skulle tatuera oss..HAHA

frida tatuerar sig..

jag tatuerar mig..

direkt efer han tatuerat mig..

rebeccas tatuering, innan dom fyllde i m rött..

min tatuering, bild tagen nyss..

Kommentarer
Postat av: frida

Jag tyckte ju att det gjorde rätt så ont:) vi är bäst!<3 din blev också skit fin :) <3

2010-01-13 @ 20:28:07
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: Minttu..!

De blev ju hur snyggt som helst..<3

2010-01-13 @ 20:38:21
Postat av: maja

ååh va fint!!:D

2010-01-13 @ 21:12:11
Postat av: e

SNYYGGGGGGT

2010-01-14 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0