tjo

hej.
skolan idag va både rolig och lite jobbig.
på kemin så jobbade jag m lina och jane, vi va typ bäst. haha
sen på hemkunskapen så va ja m frida och vi gjorde pizzabullar som vart jätte goda.
pappa kom nyss hem m mina skor som jag bad han köpa till mig, men dock så fanns de bara i stl 38 men ja kan ha dom m en strumpa.
snart ska jag börja laga baconrörasås och pasta. tänkte göra de tills anders kommer hit efter sitt jobb.
justja måste bara berätta lite snabbt om min dröm inatt. jag drömmde att jag födde barn och att min bebis va så söt, jag hade inte hunnit in till bb och föda heller så jag hade fött de hos mormor. och det vart en liten flicka. asså de hände så sjukt mycket i drömmen. men min bebis va så himla söt! hihi
KISS 


hade på mig min nya tröj/tunika idag och klockan!



skorna som pappa köpte till mig. jag tycker dom va så läckra m dragkedjan bak i hälen!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: du är fin! :)

2010-01-21 @ 16:29:43
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: anders

söt unge älskar dig mest mitt hjärta <3<3<3

2010-01-21 @ 19:58:05
Postat av: e

tackar :) snygga skor ju :D

2010-01-21 @ 20:05:47
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Minttu..!

Vilken dröm..hihi Stövlarna är jätte snygga! <3

2010-01-22 @ 08:08:24
Postat av: Syster :)

DU passar as bra i vila tröjan & nice med skorna jag är avis (a) <333333

2010-01-22 @ 11:44:58
URL: http://oljepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0