valbo idag

tjo.
sov hos baby inatt, vi kollade på nya wallander och käkade chips de va mys.
imorse när vi vaknade så hade jag världens mesnvärk så ist för att åka till valbo så skjutsade dom hem mig.
men så fort jag kom hem och tog en ipren så vart de bra så jag tog bussen in till valbo.
efter valbo så åkte vi till mamma och sen åkte hon m oss till sandviken för hon skulle till mormor.
mormor skjutsade hem oss hit och så åt vi m pappa och hans kompisar.
nu ska vi typ kika film.
KISS


köpte en kort kappa eller va de heter och ett par skid vantar + att jag och anders köpte en hemlig sak tsm!

Kommentarer
Postat av: Minttu..!

Jag saknar dig gumman..! <3

2010-01-03 @ 14:10:14
Postat av: e e e e e

va köpte ni då porrisar =)?

2010-01-04 @ 10:27:52
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: melinda'

vi köpte en present till ngn men kan inte skriva de här haha :P

2010-01-04 @ 13:44:30
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0