åker till gotland!

hej.
sitter hos anders nu och har nyss ätit pyttipanna, och nu ska jag vila lite eftersom vi ska åka om ungefär 2 timmar eller ngt.
känner att jag borde ha sovit ut imorse men var tvungen att åka ner på stan för att köpa dop present. inte så konstigt att jag är trött om jag somnade 3 och gick upp 10, måste sova typ 11-12 timmar för att känna mig pigg eller jag har vant mig vid det nu på sommaren.
anders har tvingat mig att ta med mig datorn till gotland så kanske uppdaterar någonting därifrån, annars hörs vi om en vecka.
KISS


hittade den hära gamla bilden på anders dator, kommer ihåg det där det var i turkiet precis innan vi skulle gå till stranden..

Kommentarer
Postat av: Mamma,,!

Ja de var de.. <3

2010-07-30 @ 02:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0