flyttat ner i källaren.

hej.
idag så har jag,pappa och anders hållt på att bära ner möbler och en massa annat ner till källaren där jag nu ska ha mitt rum, vart inte nöjd först men nu när jag har varit här nere ett tag så känns det jätte bra.
det enda som ska fixas nu är en klädhängare som jag ska hänga min kläder på och en vit gardinstång med gardniner som ska sitta för dörren.
rummet är mycket större och finare en det jag hade innan.
imorgon eller på onsdag så kommer mina skor som jag beställde och på onsdag kommer dom som ska göra om våra golv så vi kommer inte kunna vara i vardagsrummet och i mitt förra rum då på två dagar.
nu ska jag lägga mig och kolla på film och försöka sova.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0