köpt doppresent i sista sekund typ.

hej.
vaknade kl 10 idag, hade ställt klockan då så jag gick upp och fixade mig.
mötte anders på stan kl12 så gick vi och köpte doppresent på guldfund till Melvin som jag sagt åt anders nu i över en vecka nu att vi ska köpa också smsade jag han igår och fråga när han hade tängt att vi vkulle köpa den då sa han visst fan, så jävla typiskt killar att glömma fast man sagt till dom 10000ggr. sen gick vi och skulle äta lunch vi tog jensas eftersom anders vela ha kebab jag vela egentligen ha sallad med det fanns ingen god där så tog en hamburgare.
nu är jag hemma och är blöt för det började såklart regna när jag skulle ta och cykla hem, typiskt att när jag för engångs skull ska cykla någonstans att det ska regna.
när pappa kommer hem så ska vi köpa nå god mat sen ska vi handla tandkräm och lita såna saker innan han skjutsar mig till anders.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0