måste packa.

hej.
åkte och mötte anders igår runt 10 tiden, cyklade för först gången på hela sommaren så nu har jag ont i baken.
iallafall så kunde inte jag somna förns kl2 och vaknade halv 7 sen somnade jag igen kl8 och vaknade halv 11 av att min farbror kom med pengar till mig.
nu håller jag på att kolla vad jag ska ha med mig till gotland, kommer antagligen packa ner alldeles för mycket kläder som jag sedan inte kommer använda, som vanligt alltså.
vi åker på torsdag natt mot fredag, jag och anders åker med hans syster, hennes kille och deras barn också är anders föräldrar redan där. det ska iallafall bli jätte roligt!
nu måste jag ta fram allt som ska strykas och sen börja packa lite smått.
KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0