grönalund.

hej.
vaknade för en liten stundsen, ingen idé att åka till j-vallen för vi skulle endå bara spela brännboll mot lärarna.
så jag ska åka till skolan ungefär halv 1 för då har vi avslutningsmiddag.
kom hem typ 20 i tolv igår, har skit ont i fötterna och i min arm.
bussresan ner var skit seg, när vi väl kom fram till stockholm så hittade vi inte till junibacken. när vi kom dit så satt det nån tant och snackade om junibacken, det var dö trist. sen när vi skulle åka sagotget och hade köat länge så vart det krångel m en massa, till slut fick vi iallafall åka och det var faktiskt mysigt.
sedan gick vi på stan och shoppade, jag slöpte inte så mycket men vart nöjd med mina inköp.
jag köpte en kofta, örhängen tills imorgon och en smycke hand som man hänger smycken på (bilder kommer sen).
vi åt på kungsholmen tror jag och jag åt biffstek m pommes och bea, sen gick vi och köpte jordgubbar och var lurade HAHA
jag, karin och jane åkte till grönan tidigare en dom andra. båtresan var så jävla hemsk, massa ungar som skrek och trampade på ens fötter och en grinade. jag tänker inte skaffa barn iallafall!
aja åkte lite karuseller men mådde illa, åkte iallafall dom jag vela åka. köpte massa godis också till pappa, mamma och anders typ, syrran kan juh också få om hon är snäll.
men jag hade iallafall en jätte rolig och mysig dag m alla 9or, imorgon slutar vi skolan och släkten kommer.
nu måste jag duscha.
KISS



bilden är på min skolavslutningsklänning och mina skor. bilder från sthlm kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sagotåget är ju underbart. =)

2010-06-10 @ 23:22:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0