solat.

hej.
igår så grillade jag och anders, eller han grillade och jag gjorde potatisgratäng. maten vart jätte god.
efter maten så kollade på talang och myste m chips,godis och dricka sen kollade vi på film också.
jag somnade 3-4 och anders somnade 2, jag var klar vaken och kunde allt annat än sova. stängde fönster öppnade fönstret, gick ner gick upp, satte på tvn stängde av tvn till sist räknade jag får och somnade hahaha!
idag har jag legat ute m pappa och solat, pappa är neger som vanligt och jag är typ albino. vill göra soldusch m karin men pappa tror att jag kommer bli fläckig och att det ite funkar typ.
aja ska klä på mig och fixa mig sen drar jag nog hem till anders.
KISS



haha lite fula bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0