3 prov idag!

hej.
skolan iag gick ganska bra.
började dagen med nationellaprov i engelska vi skulle skriva en uppsats, tror det gick bra iallafall.
sen hade jag biologiprov och det gick nog också bra också sista lektionen så had ejag geografi prov och jag svarade på allt så jag tror att det gick bra.
har iallafall pluggar miljökemi idag, jag fattar ingenting och det ska vara inlämnat på fredag, shiiit.
men ska duscha nu.
KISS


ska klippa mig nästa vecka eller så. funderar på att klippa typ till axlarna eller lite längre, vill ha nån frisyr men inte page. mitt hår är så jävla risigt nu, skulle avra skönt att klippa till axlarna..

Kommentarer
Postat av: Mamma,,!

Du skulle passa att ha en sån frisyr, men du vet ju va jag tycker..:D <3

2010-03-24 @ 20:13:02
Postat av: Miranda

As fint! Så gör du blonda slingor :D

2010-03-24 @ 21:14:20
Postat av: anders

dee kommer nog bli bra om du klipper till axlarna :) love you baby <3<3

2010-03-24 @ 23:46:49
Postat av: frida

sv: okej, jag satt där vid bänken där vi brukar gå ut :p haha men hur kunde vi gå om varann? HAHA

2010-03-25 @ 14:37:13
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0