kalas senare!

hej.
hann klart med uppsatsen igår kväll iallafall, besvarade 14 frågor jätte nogrant och allt vart bra till slut. fast hann bara besvara ala G frågor så får nöja mig med det.
iallafall så vart jag hemma idag pgr avv att jag har jätte ont i magen, efter min operation så har jag fått ont när jag kissar osv, men läkarn ska ringa till mig i april och är det inte bra då så ska dom juh göra en utredning.
men senare ikväll ska jag hem till mormor för att fira mamma som fyller år imorgon, vi ska äta tårta och god mat.
efter jagvarit hos mormor så ska jag hem och äta osfilé med pappsen och sen träffa anders.
nu ska jag äta frukost.
KISS


dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Mamma,,!

Mys vi ska ha..! <3

2010-03-26 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0