nice.

hej.
skolan idag gick bra.
efter skolan gick jag och mötte anders på stan så gick vi och fikade sen kikade vi runt lite på stan, sen gick vi hem till mig.
nu sitter jag och kollar på kläder som jag sak beställa hem.
snart är det lov också och nästa torsdag så ska jag nog till kahrma och dagen efter ska jag och frida på min systers 20 års fest i gävle, rolgit roligt.
imorgon har jag dans också ganska roligt faktiskt.
men nu ska jag fixa lite i mitt rum.
KISS


ska ha på mig den dära tröj/tunika/klänning på 20 års festen m hjärt strumpbyxor, svarta klackisar och guldsmycken. haha även att jag har planerat för en vecka fram vad jag ska ha på mig.

Kommentarer
Postat av: frida

ska vi sova den natten gumman?<3

2010-03-29 @ 20:18:27
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: anders

i love you babdy <3<3

2010-03-30 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0