6 maj

hej.
har hållt på att leta på kläder tills spexfotot som vi ska knäppa imorgon.
vi skulle typ först vara serie figurer men tror vi ändrade det till 80/70 tals tema.
har iallafall rotat fram benvärmare, men hittar inte mina rosa dom ligger antagligen i källaren där vi har vatten skada typ.
men hittade iallafall nåra andra, har också tagit fram massa färg glada tights och lite annat färgglatt.
ikväll ska jag städa lite för imorgon fyller pappa år och då kommer bland annat min efterlängtade kusin. hon ska sova här också och sen på lördag drar jag till valbo m mamma och mormor kankse.
hade tänkt gå coh duscha snart för vill ha vågigt hår imorgon, hinner inte fixa det imorgon för gästerna kommer runt 4 och jag slutar halv.
hörs kankse senare.
KISS





Kommentarer
Postat av: frida

sv: hihi jag vet, hoppas de är okej ? :)

2010-05-06 @ 16:26:25
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: emma ramic

snälla säg vilket som är bäst. cow eller school girl :D

2010-05-06 @ 18:11:15
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0